Wat ben ik nog waard voor mijn organisatie?

arthurkruisman —  1 augustus 2014 — Een reactie plaatsen

Patrick Donath

Heb je je ooit afgevraagd wat je nog waard bent voor je organisatie? Hoe bepaal je die waarde eigenlijk? En hoe houdt of vergroot je die waarde? Het wordt tijd dat we stoppen met praten over salaris of uurtarief, maar uitgaan van de werkelijke waarde!

Waarde is wel een lastig begrip. Het gaat er opeens niet meer om wat iets kost, maar wat iets waard is. Wat voor mij veel waard is, kan voor een ander waardeloos zijn. Je kunt de echte waarde van iets dus alleen samen bepalen.

Mijn idee, opmerking of daad kan voor een ander wel eens een fortuin waard zijn. Maar hoe koppel ik daar vooraf een waarde aan? Routinewerk kan ik nog uitdrukken in resultaten en daar een vaste waardering voor afspreken. Al het andere is vooraf niet te waarderen. Want hoe vaak moeten wij dingen doen die we vooraf niet hadden gepland of verwacht?…

View original post 62 woorden meer

arthurkruisman

berichten

Innovation Consultant @ Inter Access and Executive Coach @ Mindwatch

Reageren?

Wees de eerste die het gesprek start!

Geef een reactie

